Dobra reklama, skuteczna promocja

h?Sposoby na reklamęReklama jest ważna w każdym biznesie, ludzie muszą wiedzieć czym zajmuje się nasza firma i jak do nas trafić. Dlatego warto zadbać o jak największą i jak najszerszą promocję marki, produktu, czy usług, na który

Dobra reklama, skuteczna promocja Dobra reklama, to działająca reklama. Wybór jest niemały: wizytówki, ulotki ,czy to jedynie kilka dostępnych opcji na rozpromowanie firmy. Jak wybrać najlepszy z nich?

Sposoby na reklamę

Reklama jest ważna w każdym biznesie, ludzie muszą wiedzieć czym zajmuje się nasza firma i jak do nas trafić. Dlatego warto zadbać o jak największą i jak najszerszą promocję marki, produktu, czy usług, na których nam zależy. Należy pamiętać, ze liczy się każdy format i kanał promocji: reklama outdoor, przyczepy reklamowe, promocja w internecie.

Każda z tych form reklamy przynosi kolejnych klientów i zwiększa świadomość marki w danym regionie.


Przyczepa z reklamą na parkingu

Coraz częściej można zauważyć stojące na parkingach przyczepy z reklamą, niby nic strasznego, jednak takie reklamy często stoją w tych miejscach całe miesiące i zajmują miejsca parkingowe. Na szczęście nie każda firma reklamowa, która ma w ofercie przyczepy reklamowe pozwala na takie działania.

Zazwyczaj jeżeli już przychodzi do zostawienia przyczepy w jakimś widocznym miejscu, to jest to dogadywane z właścicielem danego parkingu, czy nieużytku. Wtedy jest to jak najbardziej zgodne z prawem. Należy jednak pamiętać, że taki sposób promocji może spowodować niechęć przyszłego klienta do danej firmy.


Marketing z Wikipedii

Marketing ? proces społeczny, w którym jednostki i grupy otrzymują to, czego potrzebują poprzez tworzenie, oferowanie oraz swobodną wymianę z innymi towarów i usług, które posiadają wartość Kotler, Keller, 2011. Najkrótsza definicja marketingu brzmi ?zaspokajać potrzeby, osiągając zysk?1. Dobrze rozumiany marketing to nie zestaw trików i działań doraźnych, lecz przemyślana strategia i wynikająca z niej taktyka działania, dostosowane do docelowych odbiorców, oparte na wiedzy i badaniach, osadzone mocno w realiach rynkowych2

W ramach marketingu możemy wyróżnić wiele zagadnień, takich jak:

odnajdowanie i ocenianie możliwości rynkowych, prowadzących do zaspokojenia potrzeb określonych odbiorców (nabywców) oraz dokładne ustalenie tych potrzeb,
opracowywanie w oparciu o tę wiedzę produktu oraz strategii jego dystrybucji,
przygotowanie odpowiedniej strategii ceny,
komunikacja z rynkiem

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Marketing



© 2019 http://rbgroup.com.pl/