Tworzenie aplikacji internetowych
Aplikacje internetowe to obecnie jedne z podstawowych dróg, umożliwiających zdobywanie nowych klientów niemalże w każdej branży. Nic więc dziwnego, że niejedno przedsiębiorstwo działające w branży informatycznej postanawia skoncentrować się przede wszystkim na tworzeniu aplikacji na specjalne zlecenia.
Takie usługi są bardzo popularne w chwili obecnej, a w kolejnych latach na pewno wysoko wykwalifikowani informatycy specjalizujący się w tworzeniu firmowego oprogramowania będą nadal poszukiwani. Oprogramowanie dla firm takie, jak aplikacje internetowe wykorzystywane nie tylko za pomocą komputerów, ale i na przykład telefonów komórkowych stało się bowiem jedną z najważniejszych form dotarcia do potencjalnego klienta.
Krótko na temat programistów w Wikipedii
Programista (gw. ?deweloper?/?developer?, ?koder?; czasem: inżynier oprogramowania) ? osoba, która tworzy programy komputerowe w pewnym języku programowania. Termin ten może odnosić się także do specjalisty w jednej dziedzinie programowania. Większość programistów zna co najmniej kilka języków programowania (np. C, C++, Java), lecz specjalizuje się tylko w wybranych z nich. Nazwa głównego języka jest często dodawana do nazwy stanowiska, np. programista C++, aby podkreślić specjalizację.
Mianem programistów określa się czasami projektantów oprogramowania, inżynierów oprogramowania czy analityków systemów. Jest to jednak pewne uproszczenie, ponieważ zawody te wymagają wielu innych umiejętności, oprócz samego programowania. O ile podział ten jest dobrze zarysowany za granicą123, w Polsce panuje większa swoboda w wyborze nazw zawodupotrzebny przypis.
Międzynarodowy Dzień Programisty jest obchodzony 13 września, a w roku przestępnym 12 września
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Programista
Oprogramowanie CRM w Wikipedii
System CRM ((ang.) Customer Relationship Management) ? system informatyczny, który automatyzuje i wspomaga procesy na styku klient-organizacja w zakresie pozyskania oraz utrzymania (obsługi) klienta, czyli system wspomagający pracę działów:
marketingu,
sprzedaży,
obsługi klienta,
zarządu.
Kompleksowe rozwiązanie wspomagające zarządzanie relacjami z klientami powinno zapewnić wspomaganie wszystkich faz kontaktu klienta z organizacją, począwszy od rozpoznania jego potrzeb i identyfikację, poprzez zawarcie transakcji, na usłudze posprzedażnej skończywszy. Składają się na nie trzy rodzaje systemu CRM:
interaktywny,
operacyjny,
analityczny.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/System_CRM